Latest Post

SYAFIQ MAULA

Friday, August 16, 2013

Gurney Paragon, Penang


Masa untuk berjalan-jalan..

Sempena cuti semester ini kan, kerja aku apa lagik, berjalan-jalan sahaja lah.. Almaklumlah, hilangkan stress.. muahaha..

Sebenarnya tempat ini dah bukak lama dah.. (baru beberapa minggu.. ) so, oleh sebab aku bekerja par-time, masa cuti lah aku nak amik kesempatan sikit.. Hehe..

Tempat ini terletak betul2 disebelah Gurney Plaza, Penang. Mesti banyak yg tahu kan tempat ini dimana, sebab malam2 ini lah salah satu tempat lepak budak2 poli... opss.. x mao mention, hehe...

Aku datang hari ini memang perfect timing lah sebab ada events. Anime Fiesta kowt.. So, memang banyak lah cosplay2 yg berkeliaran di dalam mall. Kerja aku?? Tangkap gambar larh.. (^.^)v












Mesti ramai tertanya-tanya, siapa gadis comel yang bertudung merah itu kan?? Itu lah Pah.. My best fwenz.. Ataupun, erti kata laen, my last minute friend. Sebab apa? Sebab, kalau ada event yg last2 minute baru nak ajak, dialah org nya yg akan aku ajak.. hikhik..  (p/s: it's my fault actually doing last minutes things.. huhu)

Jalan punya jalan, teringat nak beli perfume. Al-maklumlah, dah nak habes dah.. Saya pun memasuki sebuah kedai ini untuk mencari perfume.. Masuk-masuk sahaja, terlihat seorang gadis ini, membelek-belek mascara.. Agak-agak siapa?? Its Marsha yaw.. "Akak Marsha~ gambaq jap!! hehe"...

Nasib baik Marsha sporting, aku pulak yg segan2... huhu (al-maklumlah, takut nanti kena gossip2 nieyh.. nanti x pasal2 masuk Melodi.. x pown majalah Mangga.. hahha)



Yang disebelah Pah itu namanya Tasha.. Comel benor orangnya.. Macam nak cubit-cubit ja pipi dia. *tembam!! Dia lah my boss di tempat kerja saya. Time kerja kena panggil bos larh.. Time bukan waktu bekerja nak panggil apa?? Tasha chumel???  
*tangan dibahu, mata ke atas~





Niey siapa pulak?? Niey lah hero melaya.. paling hensem dan paling kacak.. Tapi time nieyh ada masalah jerawat yg paling melampau di atas kritikal. Alah dengan apa pown x taw. Jumpa doktor, doktor kata stress.. urm .. ntah larh.. 




Night view... nice kan..  

(picture amik random from google)

7 comments:

  1. Replies
    1. Untung marsha jumpa Syafiq Maula.. haha

      Delete
  2. hello Syafiq.. ^_^ waa.. bestnye dapat g anime fiesta,bergambar dengan cosplay lg tu.. puteri pun minat anime jgk.. ^_~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha.. mmg kebetulan lah.. hehe
      ada rezeki.. hehe

      Delete
  3. Seronok la dapat posing ngan anime tu...act, sy tak tau sangat pasal anime2 ni, cosplay tu apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. cosplay tue org yang pakai suit anime tue lah..

      Saya ada gak tangkap gambar ngan Sakura (naruto).. hehe

      p/s: bukan semua cosplay itu chumel.. hehe

      Delete
  4. Omaigodd! Awek comel... Mula2 ingatkan kat jepun. Haha..jeles!!

    ReplyDelete