Latest Post

SYAFIQ MAULA

Monday, February 11, 2013

Chinese New Year ? Berhiking larh~

 Hai~ Bertemu lagik~ dah lama x update story kan?

Today is Chinese New Year, yay!!

Kebetulan raya kali ini si Rafie (my classmate) nak jejalan dekat Penang. So, salah satu tempat yang wajib pergi adalah Monkey Beach, my beautiful place in the world~ Enjoy~







 



So, apew lagik, jalan-jalan larh ke Monkey Beach~
#Orang kata saya BOROI??  Excuse me!!




 Saya tanam cita2 didalam hati untuk berjaya. Menjadi seorang yang dihargai di persada dunia. Tapi mampukah aku??


#Adakah langit itu menggambarkan hati ku~ 


Aku merupakan seorang yg tak berapa suka nak bergambar. Sebab aku x pandai posing!! huhu

Kena amik kursus posing gambar fb kew?? huhu

# Penat berjalan.. Posing jap~ hahahaa 






Muka penat sangat~ Almaklumlah, baru lepas hiking kowt~ huhu anyway, thanks guys for visiting~!!

















5 comments:

  1. sorry terSCROLL pulak . hahaha . ya awak sangat boroi ! okay jangan marah xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adess~ terpaksa pergi gym selepas nieyh~ huhu

      Delete
  2. CNY = Me (sleeping all the time.........)

    :p

    ReplyDelete