Latest Post

SYAFIQ MAULA

Sunday, September 02, 2012

Bukan suara aku !!



Seperti yang korang sekalian tahu sebelum ini, aku bekerja sebagai pert-time di sebuah cinema yang terletak di Pulau Pinang. Kerja disitu sememangnya best dan aku tak pernah kerja di tempat laen yang dapat pengalaman seperti itu.

Namun, ketika hari last aku, aku dismbut bagai nak rak lah~ almaklumlah, hari terakhir.. Then aku merakam menggunakan kamera aku apa yg mereka & aku lakukan sepanjang didalam bilik air tersebut.

Pada mulanya, aku melihat rakaman tersebut dalam camera aku sahaja dan aku dapati tiada apa yang menarik berbanding lawak yang dibuat oleh bos-bos aku yang kepala masuk air tue..

Apabila aku transfer kan video yang telah aku rekod tue kedalam komputer utkdiedit, Ya  Allah!! Memang terkejut habis lah.. Suara aku bukan suara aku yg sebenar dalam video tue..

Suara aku menjadi garau, dan suara aku menjerit dalam toilet itu seperti mengilai2x dan tidak seperti apa yang aku jeritkan.. suara aku menjadi laen sangat, sampai aku sendiri terkejut & takut sebab cuma suara aku sahaja yang bertukar tetapi tidak bagi suara yg laen2x didalam toilet itu..

Walaubagaimanapon, aku harap korang lepas nieyh jangan lah rekod apa2x dalam toilet yer.. bahaya.. once dah terkena, memang getaq larh nak pi toilet.. ngee~

P/S: kepada pembaca sekalian, tolong klik jap gambar bawah niey yerk.. ngee





3 comments:

  1. Replies
    1. video.. urm, bahaya larh afiq..
      sebab video tue rekod dalam company.. takut company tue take action sbb ada kess pembulian disitu.. ngee~ nanti kalo jumpa kami tunjuk by pendrive yer.. ngee~

      Delete
  2. nak tgok vdeo dya... pleaseeeeeeeee

    ReplyDelete