Latest Post

SYAFIQ MAULA

Wednesday, August 15, 2012

Saya dapat, tapi itu..


Aku seorang yang sudah tamat pengajian. Jadi, kali terakhir aku tinggalkan poli, agak sedeyh, maybe aku x datang lagi ke situ, dan tak akan memperoleh pengalaman seperti itu..

Jadi, aku kerap sms member2x lama (kawan2x, + special) untuk ajak berbuka sekali, keluar sekali, sebab maklum sahaja lah, jadual aku mmg full dan susah nak cari waktu yg terluang.. Dalam hati memang teringin sangat sebenarnya tapi aku cuma menanti hari demi hari. Sebab siapa x kenal SYAFIQ MAULA?? seorang yg suka mengharapkan sesuatu yg x pasti..

Tapi, suatu hari , baru balik kerja , dengan keadaan penat lepas sahur, aku tertidur.. Tidak seperti malam sebelum ini, aku bermimpi sesuatu yg mmg aku idamkan..  iaitu kami semua keluar sekali, makan sekali.. ngee~

Walaupun sekadar mimpi, tapi aku puas.. aku dapat apa yg aku nak walaupun sekadar mimpi.. dan aku tersenyum..

No comments:

Post a Comment