Latest Post

SYAFIQ MAULA

Wednesday, July 04, 2012

Alamak, tersilap CONTACT

Semalam aku tidur dekat asrama, saja nak jumpa adik2x kat poli tue.. Rindu meyh.. Tapi something happen waktu pagi semasa aku nak kenakan faris.

Selepas sahaja Fareez dapat panggilan dari pejabat asrama, aku nak kenakan semua yang ada dekat bilik tue. So, my target is aku nak gunakan Afiq untuk kenakan diorang dalam bilik nieyh.

Aku amik handset dan tulis lah mcm nieyh..

Perhatian kepada Faris, Anuar dan Zaki. Anda dikehendaki ke pejabat asrama sekarang. Arahan oleh Ketua Warden, Encik Yuhaizad.



So, aku send lah mesej tue. Selepas beberapa minit, si Afiq tue balas, 

Eh.. ni siapa??

 Ish.. Afiq nieyh.. x save number kami kew?? huhu urm, so aku balas balik..

Bukan awak semalam check-in asrama kew? ini pejabat kamsis..


Dengan harapan aku dapat kelentong lah budak2x nieyh.. Selepas itu, dia pown balas..



Eh.. awak silap orang nieyh.. Saya duduk Melaka larh.. Saya duduk rumah sendiri nieyh. Tak ada check-in2x nieyh..

Aku pown kehairanan. Awat pelik ja mesej nieyh,, Aku pown check larh balik number.. OMG!! itu kakak Fariz larh! Oh Nooooo!! Silap orang meyh.. patut larh mesej kehairanan sedikit,, huhu Ish.. apa lah aku nieyh.. So, sebagai lelaki gentleman, aku pown balas... 

Maafkan saya, silap no tq..




Lepas nieyh kena lebih teliti kalau nak kenakan orang.. ngee!~   

8 comments:

  1. hakhakhak , kan dahh terkene balikk !

    ReplyDelete
  2. haha , tu la , kne kn org lagi , tak main hantu2 lagi ke ? hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha.. tapi terkene jugak laa.. sy,mun,fath n panjang.. risau jugak, kot2 kne pindah bilik ke?? ade salah ape2 ke??.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. hahaha nak kena kan org, last2 terkena balik hahah

    ReplyDelete
  5. ada jugak kes macam ni ... huhuhu ...

    ReplyDelete
  6. haha..jap..nak berlakon jadi kerani yang mana ? yang aummm !! tu ke ? :D

    ReplyDelete