Latest Post

SYAFIQ MAULA

Thursday, May 10, 2012

Cinta Pertama Ku Di Poli..




 
Aku memang susah nak bercinta. Namun, jika aku bercinta, alamatnya, menjadi keajaiban dunia yg ke 8. Huhu. Aku mengenali seorang wanita ini. Dia niey junior aku. Wah.. senior ngan junior.. ehem2x.. Percintaan kitorang memang pelik. Sbb aku memang x tahu bagaimana hendak bercinta. Namun, cara dia melayanku, seperti dia agak menghargai aku.

Apa perbuatan dia kepada aku seperti segalanya hendak dirahsiakan daripada member2x dia.. Tapi aku x kisah. Sebegitu juga aku. Tapi alahai, budak2x lelaki,sekejap jew diorang agak.



Dia belikan aku chocolate, wah.. best2x.. cadbury yg paling besar lagi..

One day kitorang pergi jalan2x.. berdua?? oh tidak.. (saya anti couple)
Kitorang pergi ngan bas poli. dia duduk depan aku. Dah lama x berjumpa, akhirnya jumpa juga didalam satu perjalanan. Banyak sungguh detik indah yang aku cipta. Aku nyanyikan lagu untuk dia, lagu apew ntah.. dari belakang. (Tp x dew siapa perasan.. cover line..)


Then, sampai satu tempat, aku beli kek. (SR yer..) aku suapkan dia kek tue.. Mula2x agak malu lah.. tapi, aku nak suap jugak!! haha tp just 2 kali suapan jew lah.. sebab waktu tue semua mcm nak perasan jew.. and dia pown cover2x malu.. hikhik

Anyway, makan larh kek tue.. (padahal aku dah makan setengah.. hihkik) anyway, we enjoy the moment. Aku cuba menyukai nya, namun.. hati ku masih lagi berkata "aku tak perlukan CINTA lagi.."... ataupun aku masih tak mengerti apa itu cinta.. urm.. ntah larh... aku redha jew lah.. Anyway, dia seorang wanita yg agak berani sebab dapat berdampingi ngan aku. Walaupun dia agak cute + segan nak bercakap.. Tapi, apa kan daya.. mungkin kau bukan milikku. Milik someone yg lebih sempurna dariku..

6 comments:

  1. ehem ! ehem ! :) eh terbatuk lak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. apew batuk2x?? ubat batok adew.. nak x?? 2 seringgit... ahakz..

      Delete
  2. i think like i know who that lucky lady syafiq maula ..
    :)

    ReplyDelete
  3. amboi syafiq da jatuh cinta.....:)

    ReplyDelete