Latest Post

SYAFIQ MAULA

Tuesday, October 11, 2011

Persatuan Blogger2x PTSB berkumpul

haha.. benda niey berlaku malam tadi... al-maklumlah.. blogging2x jugak.. blogger pown tahu lapar jugak.. hikhik so, kitorang blogger PTSB nieyh berkumpul lah di bilik rekreasi sambil makan maggie!! haha.. sambil duk melayan cerita cina di TV3 malam tadi..

Siapa blogger tue?? Siapa lagi?? Aldy Shah , Dedin, dan yang paling glamour, Syafiq Maula.. hahaha lawak deh.. x glamour mana pown.. besa2x aja..


 Haha.. Tengok tue si Aldy, dah lar makan roti, lepas tue makan maggie lagi.. (bace bismillah ke x nieyh??)



Tengok gambar kat atas tue, kitorang makan Roti + Mayonis + Maggie..









Ish2x.. kejam betul dedin !! Sempat lagi tangkap gambar aku sambil duk makan roti + bergayut dengan cewek.. Kejam.. Kalo orang tangkap gambar dia x mao lah pulak!! Huhu Wahai dedin.. tukar lah gambar profile fb mu!!!! hahaha

Jangan marah jew bang!! hikhik

3 comments:

  1. aikk dedin dok kamsis ke? ermm sem lpas slalu wat kenduri ngn dak2 kelas kat sini. hhehee :D

    ReplyDelete
  2. perghh,, patutlah aku p kelas ada member aku taw aktiviti tu semalam,,
    maggi sandwic,, mayonis,, sampai aku pon blurr,,
    rupanya ang lah punca nya :P

    ReplyDelete
  3. OMG! its it me? look so different.. (Hahaha, xmau ngaku itu adalah aku) anyway tq for mention me, mentang2x ada kamera baru..Hahaha

    ReplyDelete