Latest Post

SYAFIQ MAULA

Monday, October 10, 2011

Boringnyer kelas niey..

Dah lama x update blog kan? So, mai nak citer sikit..  Inilah yang berlaku didalam kelas niey.. Subjek dirahsiakan.. Huhu Aku sendiri x faham apalah yang lecture niey mengajar.. Aku just datang kelas utk kehadiran jew.. hikhik But, dont worry, nanti malam kita study balik okay.. hikhik Anyway, nak cita niey.. almaklumlah, SYAFIQ MAULA baru ja beli kamera baru.. hikhik .. niey sebabnya aku nak citer niey.. comel x kamera aku niey? Tapi gambar ini sekadar hiasan lar.. Sebab syafiq punya warna hijau... hikhik (pinjam duit ayah beli, nanti kena ganti balik.. huhuh)

So, oleh sebab aku kebuntuan untuk melakukan apa2x benda dalam kelas, aku apew lagik, keluarkan kamera dan tangkap gambar lar!! hikhik

Cuba tengok tue.. Lecture duk mengajar kat depan, dia duk bukak laptop kat belakang.. kejam2.. Ntah2x duk main angry bird apew.. hikhik

Dan utk gegurls, ini lah kerja mereka, pantang nampak kamera.. pasti nak snap !! hihkik 

Anyway, lepas niey habis lar satu poli niey.. semua benda kami nak tangkap gambar.. hikhik So, jangan bersembunyi ya!!

No comments:

Post a Comment