Latest Post

SYAFIQ MAULA

Sunday, June 12, 2011

Syioknyer!! Salah sikit jer..


Tadi baru jer lepas aku buat quiz, dalam masa setengah jam jer, aku dah siap?? aik?? biar betul si?? sebab aku tengok orang lain semua pakat duk menulis.. alahai.. pelik betul aku nieyh.. betul kew apew yang aku buat.. erm.. duduk tunggu masa tamat jer lah.. siap jer buat quiz, lecture suruh bagi kertas kat member, suruh member sign.. haha aku pown bagi kat member aku jerlah yg sign.. haha so, lepas jer sesi tanda menanda, dapat lah markah.. 


 Aku dapat 24.. wah... 24 per 100 kew?? x adew lah.. 24 per 26!! Tahniah diucapkan kepada SYAFIQ MAULA.. Terima kasih diucapkan kepada ibu bapa saya, kepada peminat2x saya, kepada semua crew yang terlibat.. hehe over pulak aku.. hikhik Then, apa yang best nyer, pesaing hebat aku , seorang yang bernama Arvind, telah berjaya aku tewaskan.. hahaha dengan mendapat 8/26.. Hebat giler aku kan.. hikhik .. So, nak balik bilik dah niey.. see ya!!

3 comments: