Latest Post

SYAFIQ MAULA

Wednesday, June 01, 2011

OMG!! Aku dah x ade baju untuk Glamour!

Seriously guy, aku memang dah x ada baju. Kepada sesiapa yang ada baju berlebihan, please donate kepada aku.. Sebab apa? Sebab baju untuk photoshoot memang dah habis!! Masuk pulak bulan 6 niey!! OMG!! 1000 of events are waiting for me.. 

Ya Allah.. x sabaq dah niey nak pergi hangatkan events2x yang berlaku di Penang sepanjang June.. Almaklumlah.. dulu aku pergi Penang, just untuk lepak2x dan sebagainya.. Tapi sekarang, aku akan pergi Penang kalau ada events sahaja. So, Jom kita serang Penang.!! Jom jumpa SYAFIQ MAULA disana okay?!! Ingat taw!! Ada masa study, kita study.. Time masa nak hangout, let's chill out habis-habisan!! ahaha SYAFIQ MAULA dah gila.. al-maklumlah.. Banyak sangat kot event bulan 6 yang menarik bangat si!! 

1 comment:

  1. cait! sembang cm pa lagi.. byk femes nmpk.. haha!

    ReplyDelete