Latest Post

SYAFIQ MAULA

Tuesday, June 21, 2011

Muka aku seiras..

Erm.. ada satu aplikasi di internet niey lah.. namanya celebrity look a like. So, oleh sebab aku tengah boring, aku pown cuba lah.. 

Firstly, diorang suruh aku uploadkan gambar, aku pown masukka jer lah.. 

Then, dia suruh pilih, nak recognised muka sahaja ka, atau satu badan nak suruh recognise. Aku pilih muka jer lah. Kowt2x lar sistem tu tiba2x ngek sikit ka, kang nanti dia kata badan aku mcm angelina jolie X pengsan pembaca disini sekalian?? huhu so, muka jer lah aku pilih..

 Lepas itu diroang suruh pilih montage. Aku pilih circle.. Dan hasilnya.. 


Amboi.. ada iras2x sikit lar.. mcm Katherine Heigi pown adew, Staphen Chow pown adew jugak!! Tgk tue! Angelina Jolie pown adew. Takuya Kimura tue aku x kenai.. Maybe dia tue idola Doraemon agaknya..  huhu Jadi, betul kew x ramalan komputer niey?? haha Ternyata salah sama sekali.. Maklumlah, kalau lah muka aku mcm Stephen Chow kew, sesiapa lah selebriti diatas, mesti dah banyak peminat!! haha ini?? satu pown x dew!! hampeh3x..

10 comments:

  1. sama macam
    sama macam
    sama macam








    orang utan !
    yeay ! HAHAHA

    ReplyDelete
  2. Hahaha, eh! aku nak jadik peminat ko boleh? Kena bayar fee monthly tak?

    ReplyDelete
  3. aldy muka syafiq mcm sapa erk ?
    mcm meber aku lah,, nama dia maula,,
    ang kenal x ?
    hihi

    ReplyDelete
  4. x kenal pown!! hikhik manew adew Maula sajer.. SYAFIQ MAULA adew lar!! huhu

    ReplyDelete
  5. Owh! dia tue ke? Maula yg femes tue? dye layan friendster jer..

    ReplyDelete
  6. kahkahkah..takda lansung muka seiras...laen macam ja bentuk lain2 lar..tak sebijik lansung

    ReplyDelete
  7. aku kenal maula yg myspace ja ! ahha

    ReplyDelete
  8. Maula myspace?? Haha.. dah tutop pa myspace tue.. dah lama kowt x bukak + x pernah dah bukak.. haha

    ReplyDelete
  9. hahaha...adeh!!
    nampak sgt aplikasi nie menipu kan..

    ReplyDelete