Latest Post

SYAFIQ MAULA

Sunday, June 05, 2011

Aku yang handsome dalam bilik.. ?

Selesai sudah aku menjawab kuiz tadi. Yes! Puas hati giler dengan jawapan aku. Walaupun adew yang salah dengan apa yang aku buat, tetapi, aku redha. Sebab aku dah study, ( walaupun sek  ejap ajer,, hikhik ) then sewaktu jawab tadi, confident betul.. hikhik.. 


Bila tanya orang lain, semuanya mcm Arg!! Damn.. itulah ini lah.. anyway, aku just nak cakap, i did it! X macam kuiz aku sebelum niey, tgk jer soalan, erm... blur 30 minit.. Padahal masa menjawab 20 minit jer.. Agak2x mcm manew yer?? huhu ntah.. Aku pown pening.. 


Anyway, SYAFIQ MAULA keriangan hari niey.. hikhik Opss.. Petang niey pukul 4.00 ada perjumpaan dekat PRS. Ade aktiviti apew ntah utk budak2x sekolah. Then, bila aku lalu depan bilik UPPK tadi, nampak Abg Yasma, aku senyum lar.. Then, dah sampai bilik, baru aku check handphone. Rupa2x nya abg Yasma mesej suruh datang bilik PRS kalau free. So I decide, erm.. lepas Zohor jer lah free.. Sekarang I tgh happy bangat!! hikhik nak main game WARCRAFT lar.. hikhik Syok betul aku hari niey.. hikhik (kepada pembaca, jangan betulkan p.c. anda kerana ini bukan kisah yang palsu. Ini betul3x!!


  Kepada Syaza, SYAFIQ MAULA study sampai 3 pagi taw semalam sebab nak lawan pointer ngan Syaza, lepas 3.00 pagi tue, stadoq lar jawabnya.. hahahhaha (gelak kuda.. hikhikhikhik) P/S: Ferdaus Aziz nak mai poli petang niey. Dia habaq dulu kata nak mai pagi Jumaat. Memang nak perli sakan lar dia tue. Confirm tido bangun lewat hari Jumaat tue.. huhu


(P/S: Gambar diatas diambil dari dalam bilik UPPK.. hikhik.. From my lappy webcam.. muahx..)

7 comments:

  1. Hahaha.. lawak betul muka aku waktu niey.. (tgh cover gelak niey.. hikhikhik :D

    ReplyDelete
  2. Whatt!!!! so owesome story, but sorry to say.. aku tido cukup sangat ari nie coz my class is 11.AM k. hahaha btw chaiyok wif impian nak lawan pointer ngn shaza..

    ReplyDelete
  3. huuuuu~ rindunye kat PRS PTSB famly :(

    ReplyDelete
  4. tahap keyakinan tu penting..moga berjaya dpt markah yg baik

    ReplyDelete
  5. tq! Tapi tadi dah tahu.. adew soalan yang salah.. huhuhu ~sedey r cam niey~

    ReplyDelete
  6. hahaha...well done for today ya...oic..korang nak exam da kan..chayok2x ye..semua...hikhik..(sambil lending makan cornetto)...fuhh..relex nyer..bulan nie..kuikui..

    ReplyDelete
  7. name muka shafiq mcm sedih je nie? entry dh happy tu..hihih
    ce senyum sikit..

    ReplyDelete