Latest Post

SYAFIQ MAULA

Thursday, May 19, 2011

Tak dapat MSK?

Alamak, ade sorang kawan SYAFIQ MAULA niey.. bukan apo, untuk sem akan datang niey, dia x dapat jadi AJK MSK.. Then dia apa lagi, siap call SYAFIQ MAULA lar duk sembang pasai apa lar aku niey x dapat hadi msk padahal aku ni tuu... aku ni nii... wah.. hebat sungguh orang itu kan?? 

Berdesing telinga SYAFIQ MAULA duk mendengar cerita dia.. Haha.. Bukan apa, almaklumlah, adat manusia. Kesalahan orang nampak, tapi kesalahan diri sendiri x nampak pown.. Huhu.. So, aku pown menyampok lar sekali.. almaklumlah.. SYAFIQ MAULA.. time kutuk orang memang aku pandai.. expert lar katakan.. haha tapi time org kutuk aku, mula lar update blog lar.. wujudkan komuniti kami benci budak yg bernama ******** lar, siap promote kat twitter , Tagged, myspace, youtube, dan banyak lagi lar!! Kalo wikipedia pown boley update story, dah lama nak update.. ahahaha

Bukan apo, yang call SYAFIQ MAULA niey bukan calang2x orang. Kenal x siapa? mesti korang kenal.. Alar, jejaka yang suka pakai seluar yang sama sepanjang sem tue.. Kenal x?? x kenal lagik? erm.. alar.. yang jadi duta perfume Enchenteur tue?? kenal x? Kalo dia masuk kelas , sekelas bau... bau apew? Jangan ditanya.. hehe nanti berbau pulak blog ~GoSsIp BoY~ niey.. haha

Bukan apo, hari tu dia kena tegur sebab pakai seluar poket tampal tepi.. then lecture x bagi pakai seluar yg ada poket tampal.. then dia marah pastu dia lepas kemarahannya kepada aku.. Kalo lepas cakap2x saja x apew, then dia cakap "x kan aku nak nak pakai seluar slack yg old fesyen mcm niey kot?" then, dia tunjuk kat seluar SYAFIQ MAULA. OMG! Dia memang silap banyak, sebab SYAFIQ MAULA x pakai slack, SYAFIQ MAULA pakai cotton.. Then, SYAFIQ MAULA start r " what the *** .. you are talking about fesyen to me wahai &*^$#^$&&$  ???" pastu terdiam lar dia.. ha.. aku tgh mood elok2x then dia panaskan plak.. memang silap banyak. Then, keesokannya dia pakai lagik seluar yang poket tampal tue! Poket tampal kat tepi pulak tue!! Memang &%&(&& betul.. haha Dia pakai masuk kelas. 


Then member2x pakat lar duk tanya, kenapa dia pakai seluar tue, sebab lecture dah bagi tahu semalam.. then dia pown cakap "I have no other pants".. then, aku pown gelak lar.. hahahahhaa patut lar ko pakai seluar tue sepanjang sem.. x pernah basoh kew? huhu sedih2x.. kepada sesiapa yang adew seluar lebih.. please donate to him.. Untuk yang ingin menghulurkan melalui cheque, sila masukkan kedalam akaun Maybank2u, Bersamamu TV3... hahaha  ~err.. Panas!!~

5 comments:

  1. Tagline baru??? gossip pown baru...hebat! Tahniah! anda memang hebat...

    ReplyDelete
  2. errrr,,,
    siapakah gerangan owg itu ?

    gossip boy ? trademark baru noh

    ReplyDelete
  3. akak cam taw je sapa makhluk yg dmaksudkan tu
    hahahhaha
    xclp akak, estaz sndiri yg xnk amek dia jd ajk
    uppss telepas!:P

    ReplyDelete
  4. Orang tue x dapat msk sbb adew pelbagai alasan ttg dia.. huhuhu

    ReplyDelete