Latest Post

SYAFIQ MAULA

Thursday, May 05, 2011

Kenangan Tupah, Kedah

Pada 3hb Mei yang lalu, aku bersama member2x aku di poli keluar jalan bersama2x ke Tupah, Kedah. Just saja2x nak release ~ almaklumlah, baru jer lepas l.i.. masing2x moody jer.. so, datang lah Ferdaus Aziz membawa kitorang berjalan2x disini!!

Inilah aku yang berbaju putih bersama-sama dengan bff yang tidak didaftar secara rasmi iaitu Ferdaus Aziz. Haha  Gila kentang betul dia niey.. 
(p/s: aku berat x Ferdaus?? hehe) 

Inilah jerlah yang kitorang makan. Sebab x sempat nak plan ape2x, almaklumlah last minute planning.. (p/s: sedap x aku goreng?? haha) 


SYAFIQ MAULA scuba diving on Tupah, Kedah. Haha 

Makan dalam air pown boleyh!!

Ferdaus Aziz : " korang nak kena penumbuk aku niey?" haha 
Dia ni kapten ragbi PTSB kowt.. wah.. hebat2x.. 
(p/s: kapten ragbi takut ngan hantu jugak kew?? hehe)

Amboi, bergambar sakan ngan ALDY SHAH. Kenal x?? Blogger popular tue? Hehe.. Jom Balik!!

6 comments:

  1. ehhh aldy pon ade! :)
    rindu kat korang lahh! :)

    ReplyDelete
  2. Amboi akak, x sempat nak edit akak dah komen yer,, wah.. sakan!! hebat lar akak.. hehe

    ReplyDelete
  3. weeeee !
    blogger popular dowhh,, nak sign ! hehe
    nyesal aku x ikut kalo x boleh jumpa aldy shah blogger popular
    haha

    ReplyDelete
  4. tu lar ko!! rugi betul!! at least sempat aku bergambar ngan dia!! perg!! best kot.. hehe

    ReplyDelete
  5. Amboi....gmbar ni dh x eklslusif, baru jer nk siarkan kat www.aldyshah.com

    ReplyDelete