Latest Post

SYAFIQ MAULA

Friday, April 08, 2011

Aku tahu aku gila, tapi kalau kawan2x join aku sekali macam mana??

Pernah aku mengeluarkan statement di facebook yang mengatakan "habis jer praktikal ini, aku nak bawak kereta dari Penang ke Sungai Petani dalam gear reverse!!" haha So, aku mintak lah pendapat kawan2x aku , apa yang mereka akan lakukan jika aku buat perkara yang aku katakan. So, mari kita lihat hasilnya :


Kita tengok dulu siapa yang berani nak naik kereta dengan SYAFIQ MAULA. Yang duduk depan, ofcourse lar SYAFIQ MAULA sebab SYAFIQ MAULA yang drive. 

Kemudian, yang duduk sebelah SYAFIQ MAULA ialah Fatimah. Haha, sepatutnya Arvind yang duduk sebelah SYAFIQ MAULA, tetapi, ditendang oleh Fatimah ke belakang.. Huhu, so, duduk lah Arvind di belakang bersama Syaza..  

Tetapi yang lebih berani ialah Adli sebab dia nak duduk atas kereta.. Gangster jugak dia tu.. huhu


Ketika didalam perjalanan, ada orang volunteer untuk record video. Dan ornangnya ialah Eugyne Lim.  Dan siap sedia untuk uploadkan ke youtube! 

Haha, memang lepas ni famous giler r kitorang.!!! Kepada Fatimah, Syaza, Arvind dan Adli, jom bertolak ke Sg Petani!! Jangan lupa yer, kemaskan diri anda, nanti ade wartawan yang akan tunggu di sana untuk menyambut kita!!


Di Sg Petani, Memang terbaik lah kawan kita ni, Ferdaus Aziz dan De'din. Sorang tu bawak sekumpulan doktor dari hospital tg rambutan, dan seorang lagi bawak kayu kayan untuk membakar. Bakar apa? Bakar dia lah!!Kito bako jer, kite bako .. ahaha..

Selamat sudah tiba di Sg Petani. Tetapi ade jugak komen yang pelik di facebook. Apabila SYAFIQ MAULA mengatakan jika syafiq maula nak bawak kereta dari Penang ke Sungai Petani dalam gear reverse!! dan komen mereka ialah.. 
aduh, ade jugak orang yang macam niey.. huhu ~anyway... thanks yer semua sebab rajin mengomen di facebook.. huhu~

5 comments:

  1. lori concrete mixer jng lupa..
    kah kah kah

    ReplyDelete
  2. hampeh... ada sofa x atas bumbung tu?

    ReplyDelete
  3. :@ pening coz dok depan nan mola..

    ReplyDelete